Для повернення товару та відшкодування коштів у випадку належної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:
1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів на вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.
Відшкодування коштів відбувається протягом 3-х днів після отримання та огляду відправленого Вами товару.
2. Самостійно відвідати магазин і повернути товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4
Повернення коштів відбувається проводиться способами представленим на сайті після отримання та огляду товару.
Як відбувається обмін товару належної якості?
Для обміну товару належної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:
1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.
Якщо вибраний Вами аналогічний товар дорожчою вартістю – Вам потрібно буде доплатити будь яким способом представленим на сайті, якщо вартість менша – різницю ми відшкодуємо методом перерахування коштів на Ваш банківський рахунок. Відправка аналогічного товару відбувається протягом 3-х днів після отримання нами товару для обміну.
Для повернення товару у випадку неналежної якості та відшкодування можете обрати найпростіший для Вас спосіб:
1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.
Відшкодування коштів відбувається протягом 3-х днів після отримання та огляду відправленого Вами товару.
2. Самостійно відвідати магазин і повернути товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4
Повернення коштів відбувається проводиться способами представленим на сайті після отримання та огляду товару.
Як відбувається обміну товару неналежної якості?
Для обміну товару неналежної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:
1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.
Якщо вибраний Вами аналогічний товар дорожчою вартістю – Вам потрібно буде доплатити будь яким способом представленим на сайті, якщо вартість менша – різницю ми відшкодуємо методом перерахування коштів на Ваш банківський рахунок. Відправка аналогічного товару відбувається протягом 2-х днів після отримання нами товару для обміну.
2. Самостійно відвідати магазин і обміняти товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4
Відшкодування різниці вартості товару або доплата в магазині можливі способами представленим на сайті.