Згідно із Законом України «Про захист прав споживачів» покупець має право повернути або обміняти товар на аналогічний протягом 14 днів (не враховуючи дня купівлі), якщо куплений товар не підійшов за формою, габаритами, фасоном, кольором, розміром або з інших причин, і якщо збережено товарний вигляд, ярлики і розрахунковий документ, виданий продавцем разом із товаром.
 
Основні поняття про товар належної та неналежної якості:
Товар належної якості – це товар без дефектів, з цільною упаковкою, яка з певних причин не підійшов Вам. Повернення або обмін товару належної якості проводиться, якщо він не використовувався, збережений його товарний вигляд та споживчі властивості. У разі, якщо товар належної якості піддавався механічним впливам, обмін чи повернення не проводиться.
Товар неналежної якості – це товар, який з будь-яких причин має дефекти та недоліки. Всі товари, представлені на нашому сайті підлягають обміну та поверненню з будь-якої причини дефекту та неякісності товару.

 

* Обов'язково для обміну та поверненню потрібно представити гарантійний талон, який надавався вам в комплекті із товаром при отриманні замовлення.
 
 Як відбувається повернення товару належної якості та відшкодування коштів? 

Для повернення товару та відшкодування коштів у випадку належної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів на вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Відшкодування коштів відбувається протягом 3-х днів після отримання та огляду відправленого Вами товару.

2. Самостійно відвідати магазин і повернути товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4

Повернення коштів відбувається проводиться способами представленим на сайті після отримання та огляду товару.

 

Як відбувається обмін товару належної якості? 

Для обміну товару належної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Якщо вибраний Вами аналогічний товар дорожчою вартістю – Вам потрібно буде доплатити будь яким способом представленим на сайті, якщо вартість менша – різницю ми відшкодуємо методом перерахування коштів на Ваш банківський рахунок. Відправка аналогічного товару відбувається протягом 3-х днів після отримання нами товару для обміну.

 
2. Самостійно відвідати магазин і обміняти товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4
 
Відшкодування різниці вартості товару або доплата в магазині можливі способами представленим на сайті.
 
Як відбувається повернення товару неналежної якості та відшкодування коштів? 

Для повернення товару у випадку неналежної якості та відшкодування можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Відшкодування коштів відбувається протягом 3-х днів після отримання та огляду відправленого Вами товару.

2. Самостійно відвідати магазин і повернути товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4

Повернення коштів відбувається проводиться способами представленим на сайті після отримання та огляду товару.

 

Як відбувається обміну товару неналежної якості? 

Для обміну товару неналежної якості можете обрати найпростіший для Вас спосіб:

1. Зв’язатись з менеджером інтернет-магазину, попередити про повернення товару та передати реквізити для зарахування коштів у вашу користь. Після чого відправити товар транспортною компанією Нова Пошта на адресу та реквізитами приймання товару: місто Київ, нова пошта №228 на ФОП Суконник Ігор Олегович по телефону +380676569257. Оплата послуг доставки за наш рахунок безготівковою формою. Потрібно це вказати при відправці посилки.

Якщо вибраний Вами аналогічний товар дорожчою вартістю – Вам потрібно буде доплатити будь яким способом представленим на сайті, якщо вартість менша – різницю ми відшкодуємо методом перерахування коштів на Ваш банківський рахунок. Відправка аналогічного товару відбувається протягом 2-х днів після отримання нами товару для обміну.

2. Самостійно відвідати магазин і обміняти товар за адресою: Україна, 02000, м. Київ, просп. Голосіївський, 120, офіс 4

Відшкодування різниці вартості товару або доплата в магазині можливі способами представленим на сайті.